EXECUTIVE MINDFULNESS RETREAT

West Lagoon Resort Netanya

26-28/10/17

 בהנחיית דנה זליכה, פסיכולוגית ארגונית,  מרצה בינלאומית ומומחית למיינדפולנס בארגונים

~ ~ ~ ~

האם את/ה מרגיש שהזמן בורח לך מבין הידיים ואת/ה לא מספיק לעמוד בכל המשימות?

האם את/ה מאושר וחש/ה סיפוק מהעבודה?

מיינדפולנס יכול להיות הפתרון הנכון עבורך!


החל מ- 3420 ש"ח 

לאדם בחדר זוגי ל-2 לילות

     

להזמנת חדר יחיד      

שימו לב! תינתן הנחה לקבוצות מעל 5 איש , יש לפנות במייל לשירן shiran@dizengoff-trading.co.il

זוהי הזמנה אישית לקחת פסק זמן מחיי היום-יום העמוסים ולתת לעצמך זמן להנות, ללמוד כלים פרקטיים לניהול עצמי טוב יותר ולהכיר מנהלים מרחבי העולם!


    

בעולם המודרני אנו מוצפים בגירויים - אימיילים, וואטסאפים, פייסבוק ושיחות טלפון - מבלי לשים לב אנו מוצאים את עצמנו מרוכזים שעות בכל הסחות הדעת האלו, וכך לא מספיקים לסיים משימות שונות בעבודה או אפילו להקדיש זמן לעצמנו. מיינדפולנס מאפשר לנו התמודדות טובה יותר עם המציאות העמוסה שלנו, משפר חשיבה צלולה ונקייה מרעשים, ומלמד אותנו כיצד להיות מרוכזים במה שנכון עבורנו בכל רגע נתון.

ארגונים ברחבי העולם כגון  British Parliament, US Marines, HP, HSBC, Facebook , Google, SAP  כבר הבינו את חשיבות הנושא והכניסו את תרגול המיינדפולנס כשגרת חיים בקרב העובדים, בדיוק כפי שארגונים רבים מעודדים את עובדיהם לבצע פעילות גופנית.

תרגול מיינדפולנס הוכח כיעיל בכ- 3000 מחקרים כשיטה להפחתת לחץ ומתח, לשינוי דפוסי התנהגות וחשיבה אוטומטיים, להעלאת אפקטיביות ומיקוד בעבודה, להעלאת רמות האושר והאנרגיה ולהשפעה על תהליכים שונים במוח.

 

*על המנחה*

 

דנה זליכה הינה פסיכולוגית ארגונית, מרצה בינלאומית ומנחת סדנאות מיינדפולנס בעולמות העסקים, היזמות, הרפואה והאקדמיה.
דנה מרצה ועובדת עם חברות וארגונים רבים בעולם כגון מקינזי, Wix,טבע, אמדוקס, סימילרוב וזארה.
את לימודיה בפסיכולוגיה ארגונית-חברתית למדה דנה ב- (London School of Economics (LSE. שם זכתה בתמיכה מלאה של האוניברסיטה בהקמת מיזם והרחבת פעילות המיינדפולנס בארגונים ברחבי העולם.
לחצו על הקישור לכתבה שפורסמה על דנה בליידי גלובס, או על הקישור לביוגרפיה של דנה.
צלם: שחר פליישמן



 

 


  



 נושאים מרכזיים ב- Weekend Retreat

 

  הפחתת לחץ וחרדה, מתן כלים להעלאת חוסן נפשי ומניעת שחיקה                                                                 שיפור היצירתיות והחדשנות בזמן עומס מחשבתי       

 מולטיטאסקינג או יוניטאסקינג - שיפור מיקוד, ריכוז ואפקטיביות בעבודה                                                        יצירת תקשורת אפקטיבית בצוותים, פידבק והקשבה מלאה

  שינוי דפוסים אוטומטיים כגון דחיינות, ניהול זמן לקוי וקבלת החלטות אימפולסיבית                                      התמודדות עם שינויים, אתגרים ואי וודאות

  מציאת אושר, חופש ואנרגיה בשגרת היום יום                                                                                                       אמפתיה, קבלה וחוסר שיפוטיות

 

ה-Weekend Retreat הייחודי ישלב : 

 

 סקירה של תיאוריות ומחקרים מדעיים מובילים מעולם הפסיכולוגיה, רפואה וחקר המוח

 תרגול דינאמי הכולל כלים קוגניטיבים חדשניים להעלאת רמות המיינדפולנס

 כלים פרקטיים וטיפים להטמעה של השיטה בחיי השגרה של המשתתפים

 

 

לוח זמנים (*הסדנה תועבר בשפה האנגלית*)


חמישי (נתון לשינויים)

16:00-13:00 - צ׳ק אין, קבלת חדרים ורישום

17:30-16:00 - האם אתה והעובדים שלך מאושרים? כלים פרקטים ליישום אושר, חופש ואנרגיה בשגרת היום-יום

19:00-17:30 - תקשורת אפקטיבית בצוותים והקשבה במיינדפולנס

19:30-19:00 - תרגול מיינדפולנס

22:00-20:00 - ארוחת ערב ונטוורקינג


שישי (נתון לשינויים)

8:30-7:30 - ארוחת בוקר

9:30-8:30 - ריצה/הליכה במיינדפולנס על הים

10:30-9:30 - תרגול מיינדפולנס

11:30-10:30 - זיהוי והפחתת חרדות ולחצים - כלים להעלאת חוסן נפשי ומניעת שחיקה

12:30-11:30 - מולטיטאסקינג או יוניטאסקינג? פיתוח הרגלי עבודה פרודוקטיביים וניהול זמן

14:30-12:30 - הפסקה

16:00-14:30 - שינוי דפוסי התנהלות אוטומטיים ושליליים בתת מודע - כגון דחיינות, חוסר סבלנות ואימפולסיביות

16:30-16:00 - תרגול מיינדפולנס

17:30-16:30 - התמודדות עם אי וודאות ושינויים בעבודה סביבה גלובאלית

18:30-17:30 - קבלת החלטות אופטימאלית בתנאי לחץ או משבר

19:00-18:30 - סיכום

22:00-20:30 - ארוחת ערב

1:00-22:00 - יציאה לתל אביב (בהרשמה מראש)


שבת (נתון לשינויים)

8:30-7:30 - ארוחת בוקר

9:30-8:30 - יוגה או פלאטיס על הים

10:30-10:00 - תרגול מיינדפולנס

12:00-10:30 - כיצד ניתן לבחור את הסחות הדעת שלנו (אימייל, וואטסאפ, רשתות חברתיות) ולשמור על מיקוד בפגישות ?

13:00-12:00 - איזון גוף-נפש ואכילה במיינדפולנס למנהלים עסוקים

14:30-13:00 - הפסקה /פינוי חדרים

15:30-14:30 - יצירתיות וחדשנות בזמן עומס מחשבתי 

15:30- 16:30 - * Letting Go * קבלה, אמפתיה וחוסר שיפוטיות 

17:00-16:30 - תרגול מיינדפולנס

17:30-17:00 - דברי סיכום

עד 100 משתתפים - הסופ"ש מותנה במינימום 25 משתתפים.

 

לא מצאתם מבצע?
חפשו חופשה באמצעות מנוע ההזמנות