שינוי / ביטול הזמנה

מדיניות ביטול/שינוי הזמנה
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל או טלפון ישירות באמצעים הבאים:
אימייל: [email protected] , טלפון לבירורים: 09-9520808 או 5411*.
חלק מהשינויים כפופים לתשלום נוסף, בהתאם למחירון החברה מעת לעת.
 
ביטול הזמנה
ביטול הזמנה בעונה רגילה (ספטמבר עד יוני, למעט בחגים) עד 24 שעות לפני ההגעה- ללא חיוב למעט דמי ביטול בסך 100 ₪ או 5% משווי העסקה, לפי הנמוך מביניהם.
אורח שביטל הזמנת נופש פחות מ-24 שעות לפני מועד האירוח, יחוייב במלוא עלות ההזמנה.
 
בעונות שיא יולי-אוגוסט וחגים - עד 7 ימים לפני מועד האירוח ללא דמי חיוב, למעט דמי ביטול בסך 100 ₪ או 5% משווי העסקה, לפי הנמוך מביניהם.
אורח שביטל הזמנת נופש פחות מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד האירוח, יחוייב במלוא עלות ההזמנה.
 
חיוב בגין דמי ביטול ו/או עלות הזמנה בהתאם לאמור לעיל ייעשה על ידי החברה (או מי מטעמה) באמצעות כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו לחברה על ידי האורח, והאורח נותן בזאת את הסכמתו הבלתי חוזרת לביצוע חיוב כאמור לעיל, בכפוף להוראות המדיניות לעיל.
 
דרכי ביטול
החזר כספי בגין ההזמנה שבוטלה יהא בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשע"ז - 2017 ובאחת הדרכים הבאות:
 
א. בעל פה, קרי – בטלפון אל מרכז ההזמנות הארצי של הרשת, שמספרו 09-9520808 או באמצעות חיוג מקוצר 5411* או בהודעה בעל פה במקום העסק.
ב. בדואר רשום למרכז ההזמנות של טמרס שכתובתו: מלון דניאל הרצליה, אלי לנדאו 60, הרצליה פיתוח.
ג. בדואר אלקטרוני בכתובת:  [email protected]
ד. בפקסימיליה למספר פקס: 09-9528251
ה. באתר האינטרנט של טמרס:  www.tamareshotels.co.il  
 
בהודעת הביטול יפרט הרוכש את שמו ומספר הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרת בעל פה יהיה עליו לכלול גם פרט מזהה נוסף